Abone susmayınca AVEA susturdu
Yazan: fkaraot Kasım 12, 2006
Avea’nın kamu personeline verdiği ’sınırsız konuşma’ hakkı bulunan hatlarda, bazı aboneler günün 12 saati konuşunca şirket sınırlamaya gitti. İlk kısıtlama polis-öğretmene.
Avea, ‘yüzbinler’i bulan Emniyet ve Milli Eğitim personeli abonenin ’sınırsız konuşma hakkı’na sınırlama getirdi. Karar, bazı abonelerin günlük 12 saati aşan süreyle konuşma yapmaları sonucu alındı. Avea yetkilileri, bu aboneler arasında ’suiistimale varan’ kullanımın yaygınlaştığını, bu nedenle ’sınırsız kullanım’ hakkının kasım itibariyle aylık ortalama 1.000 dakika (17 saat) ile sınırlandırıldığını açıkladı. Bu sınır aşıldığında her bir dakika için ortalama 78 kuruş tarife uygulanacak.
Avea ile kamu personel tarifesi üzerinden protokol imzalayan Emniyet ve Milli Eğitim Bakanlığı çalışanları, iş arkadaşları ve seçtiği diğer iki kişi ile ücretsiz konuşabiliyordu. Diğer operatörlerin abonelerini arama ise ücrete tabiydi. Bu hatlarda abone, kendi grubu ile konuştuğu sürece sadece aylık 11 YTL standart bir ödeme yapıyordu.
Yüzde 5′i suiistimal ediyor
Yeni uygulamanın yalnızca bu iki kamu kurumunda çalışan aboneler için başlatıldığını ve bu abonelerden yüzde 95′inin sınırlamadan etkilenmeyeceğini açıklayan Avea yetkilileri, sadece ‘makul görüşme sınırını’ aşan yüzde 5′lik diliminin uygulamadan etkileneceğini söyledi.
Bu abonelere, tarife değişikliğini mesajla bildirdiklerini ileten yetkililer, yüzde 5′lik dilimin yoğun kullanımı sebebiyle diğer abonelerin sıkıntı yaşadığını aktardı.
Kamu çalışanlarına 10 yıla varan sürelerle sınırsız kullanım hakkı tanındığını belirten yetkililer, sözleşmelerdeki ‘makul görüşme sınırı’ tanımına dayanarak kısıtlamaya gittiklerini açıkladı.
Bebek telefonu olursa…
Makul kullanım sınırının nasıl aşıldığı ise yapılan araştırmayla ortaya çıktı. Buna göre kamu personeli içinde günlük 12 saat telefon kullanan aboneler olduğu sonucuna ulaştıklarını belirten yetkililer, cep telefonunun, evlerde, iki oda arasında bebeğin ağlama sesini duymak için ‘bebek telefonu’ olarak kullanıldığı durumları bile tespit ettiklerini iletti.
Avea yetkilileri Türkiye ortalamalarına bakıldığında cep telefonu ile kişi başına aylık görüşme süresinin 80 dakikayı bulduğunu söyledi.
Sırada diğerleri varKamu personel tarifelerinin kendileri için çok önemli olduğunu vurgulayan Avea yetkilileri, suiistimale varan kullanımı caydırmak, engellemek için bu yönde bir çalışma başlattıklarını bildirdi. Sınırsız konuşma hakkına sahip olup da, yoğun kullanım tespit ettikleri aboneleri daha önceden uyardıklarını söyleyen yetkililer, buna rağmen ısrarla kullanımın devam ettiğini gördüklerini ve bu kararı almak durumunda kaldıklarını iletti.
Yetkililer, kısıtlamanın Emniyet ve Milli Eğitim Bakanlığı personelini kapsadığını bunun ardından diğer kamu kurumlarıyla yaptıkları anlaşmalarda da bu yönde bir kısıtlamaya gidilebileceğini sözlerine ekledi.
Net’te kampanya!Tarife değişikliği e - posta yoluyla internette protesto edilmeye başlandı. Protesto metninde, eski tarifeye dönülmezse hatların iptal edileceği vurgulanıyor. Öte yandan yetkililer, kamu ile yapılan anlaşmaların Aycell döneminden geldiğini hatırlattı.
Avea’nın sınırlamaya gittiği Emniyet ve Milli Eğitim Bakanlığı personeli, kamu hatları içinde büyük çoğunluğu oluşturuyor. Herkesi doğrudan tedirgin etmek istemedikleri için genel bir duyuru yapmama yoluna gittiklerini belirten yetkililer, bu yöndeki konuların Ulaştırma Bakanlığı ve Telekomünikasyon Kurumu ile de paylaşıldığını aktardı.
(Milliyet)






















Kasım 17, 2006 6:35 pm
Kimilerine göre kötü olsa da kısıtlı kullanıcı olan bizlerin magdurıyetını gidermek anlamında iyi olmuş. Bir gorusme yapacagız dıye neler cekıyorduk ya…”Dıt Dıt dıt”…”sekebe mesgul” gibi sesler bizi çileden cıkarıyordu.
Umarım duzene girer. (Kimse magdur olmadan)…
Kasım 23, 2006 8:44 pm
AVEA yetkilileri biliçsizce kullanan aboneleri tespit etti ise niye direk müdahale etmedi benim aylık faturam 200YTL den aşağı gelmiyor ama konuşuyorum. benim gibi az insan vardır çok konuşan benim suçum ne ben TELSİ’in 30 saat ücretsiz tarifesini bıraktım AVEA ya geçtim. Bu konu hakkında tarafıma tatminkar edici bir açıklama istiyorym
Kasım 29, 2006 7:54 pm
ortada suistimal falan yok. “Sen bu hakkı vermişsin. Ben de kullanıyorum.” mantığı ile bakmak lazım olaya.
Sonuçta sınırsız konuşma olayı, insanların bir açık bularak o fırsatı değerlendirmesi olayı gibi görülmemeli.
Madem sorun edecektiniz niye bu hakkı verdiniz.
Delikanlı olun karrrdeşim…
Kasım 30, 2006 1:06 pm
Her ne kadar belli bir grup bumu suistimal etmiş olsa da ben bunun kişilerin özgürlüklerine müdahale olarak görüyorum o zaman sigara ve içkiye de yasaklar getirilsin ya da fahiş fiyatlarda satılsın tüketim azaltılsın insanların kendi tercihlerini bu şekilde yönlendirmek bana yanlış geldi saygılar
öğretmen mustafa DEMİRBİLEK
Aralık 2, 2006 11:01 am
Hiç bir cazibesi kalmamış bir hattı kullanmayı hiç kimse istemez.Bir tarifeyi veriyorsunuz,sonra afedersiniz olmadı diyorsunuz. Bu bir işletmenin güvenirliğine yakışıyor mu sizce.Uygularken iyi bir analiz yapsaydınız.İnsanları mağdur etmeye hakkınız olmadığını bilmeniz gerek.
Aralık 2, 2006 8:41 pm
suistımal eden abonelerın kısıtlama kapsamı ıcınde olması gereken bır vakadır .herkese uygulanmasını kınadım.turkıyede yasamayı hakeden vatandas vergılerden nefes alamasken aveanın bu ıyılıgı herkesı mutlu etmıstı.ben bır avea kullanıcısı olarak sunu ısterdım.verılen hak gerı alınamaz ama kısıler eger bu hakkı kotuye kullanmıssa o kısıler men edılıp hakları alınsın.
Aralık 10, 2006 11:57 pm
herkese merhaba;
ben avea müşteri hizmetlerinde çalışıyorum ve belki çoğunuzla konuşmuş olabilirim.Bazılarınız hem bu sınırlamadan şikayetçi hem de arama yapamıyorum diye şikayetçi.Şu anda hiçbir gsm operatörü bu durumun altından kalkamaz.1000 dk.lık sınırlamanın bence de yapılmaması gerekir ancak şunu da kabul edelim ki çoğumuz bu uygulamayı sömürdük.Polis memurları telsiz yerine telefonla konuşuyorlar.Bazı anne-babalar telefonlarını açarak bebeklerinin yanına koyuyorlar ağladığı zaman duyalım diye.Şimdi size soruyorum bu yapılmış olan iletişim mi???Yine de umarım istediğiniz sonuç çıkar orataya çünkü biz de günlerdir şikayetlerinizden dolayı fazla mesailere kalıyoruz.Tatil günlerimizde çalışmak zorunda kalıyoruz.Hepinize iyi günler diliyorum…
Aralık 19, 2006 1:46 pm
ya bir bakin lutfen , bu insanlar (aboneler) isleri olan mesgul kisiler ve hattinizi calmadilar , burada yapabilecekleri en ahlakli ve en anlamli is belkide esinlerini dostlarini arkadaslarini aramak olacak evet hemde gunde 24 saat … simdi lutfen efendice insanlari asagilamaktan vazgecin…insanlar siz aldiginiz aylik sabit ucretin tamamini harciyorsunuz , aboneler kesinti yaptilarmi…? hayir hayir artik o kadar kolay degil cunki bu insanlarin isleri gucleri var …
hatta sabit ucretli hatti olup ta; annesini, babasini, arkadasini, dostunu, mahallenin muhtarini, bakkalini, uzak yakin ahbabini aramamak, hemde hergun defalarca gerekirse arayip hal ve hatirlarini sormamak cok ama coook yanlis bir davranistir 2000 li yillarin saglikli psikolojiye sahip insanina yakismaz …
hadi herkes birbirine sahip ciksin ne kadar ihtiyacımız var yardimlasmaya samimiyete..
selamlar
Aralık 19, 2006 1:51 pm
ha lutfen insanlari karalamaktansa soyle diyelim ; “Biz taahhudumuzun sonuclarini ongoremedik , artik talepleri kaldiramiyoruz , lutfen bize yardimci olun”
boyle soylesin avea , zaten isin asli da budur , bunun disinda iclerinde kendi akrabalarinizin da olabilecegi kullanici gruplarina itham yagdirmanin ahlaki olmayacagini teklif ediyorum.
Aralık 19, 2006 4:25 pm
ya bende polis eşiyim tamam avea haklı bu konuşmaların çoğu tadını kaçırdı gereksiz boş çok konuşmalar var buna katılıyorum ama şuda bir gerçekki bize sabit ücret 5 milyon yada 7 bucuk milyon olarak söylendi ama nasıl oluyorsa 2 milyonluk konuşmaya 20 milyon vergi ekliyorlar ben başka bir hat kulansam avea ya gelen fatura kadar fatura gelmez şimdi bu bizlere karmı zarar mı sizlere soruyorum konuşmamızdan çok vergi veriyoruz avea yaa herkeze iyi günler
Aralık 19, 2006 6:54 pm
evet ben bir polis eşiyim avea kullanıcısıyım çok ğüzel bir uygulama ama sonradan avea da sözleşme gereğiniyapmadı vergilerini çok alıyorlar 7 milyon sabit ücret dediler şimdi 5 milyonluk görüşmeye 25 milyon fatura geliyor hiç bir hesap soramıyoruz muattabımız yok vap kullanmadıgımız halde vap kullandı diye geliyor gelen mesajlardan mesaj alma parası alıyorlar hiç bir avantajı kalmadı madur müşterimi avea mı anlamadım bunu kullanan normal gelirli memur aileleri bence madur olan bizleriz hiç bir karı yok yakın zamanda polisler protesto için bırakaçaklar çogu arkadaşım diger operatörlere geçiyor lütfen bizide düşünün inş bu istegimi ciddiye alırsınız herkeze az faturalı günler
Aralık 21, 2006 12:55 pm
ben bu anlayışın doğru olmadığını buluyorum bize bu hakkı vermiş ise avea istediğimiz gibi kullanırız zaten diğer konuşmalardan istediğini alıyor avea halen ne istiyor anlamıyorum ben bu hatları kapattırmayı düşünüyorum çünkü avea itibarını zedeledi diğer öğretmen ve polis arkadaşlarımında kapattırmasını rica ediyorum
Aralık 21, 2006 12:56 pm
ben bu anlayışın doğru olmadığını buluyorum bize bu hakkı vermiş ise avea istediğimiz gibi kullanırız zaten diğer konuşmalardan istediğini alıyor avea halen ne istiyor anlamıyorum ben bu hatları kapattırmayı düşünüyorum çünkü avea itibarını zedeledi diğer öğretmen ve polis arkadaşlarımında kapattırmasını rica ediyorum
Aralık 23, 2006 3:26 pm
ben bir öğretmen eşiyim.siz değerli avea yöneticileri sadece müşterilerinizi kaybetmekle kalıyorsunuz.ve güvenimizi kaybediyorsunuz.ben hattımı iptal ettim ve benim gibi bir çok arkadaşomda iptal etti be edecek.size bu yakışıyormu.dilerim batmazsınız
Aralık 25, 2006 6:52 am
günaydın,haberi duyunca inanamadım.ben fazladan fatura ödeyip,güya tüm avea lılarla bedava konuşacaktım.ki cevremdekiler hatlarını kapatmaya başladı yetmiyormuş gibi 33 milyon bi de fatura ödedim ki hiç uyarıda gelmedi bana seçtiğiniz iki arkadaşla konuşabılirsiniz diye şimdi tamamen kararsız kaldım bana msj da gelmedi toplam şu kadar konuşma hakkınız var diye GÜYA BİZ BUNUNLA BEDAVA KONUŞACAKTIK SINIRSIZ NASIL İMZA ATTIK BİLMİYORUM YAZIK ÇOK ÜZÜLDÜM ÇOKKKKKKKKK KÖTÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ BİR REKLAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Ocak 19, 2007 5:51 pm
arkadaşlar daha önemli bi sorunumuz var sözde biz numaramızı gizlettirdiğimiz zaman kimse hattın sahibinin ismini öğrenemiyordu.bu kadar sacma ve aptalca bi durum olabilirmi ya.benim faturamı yatrmak icin birisi gidiyor ve numaramı söylüyor postanedeki veznedarda benim ismimimi bi güzel veriyor.eee nerde özel hayatın gizliliği avea önce bunu halletsin ve şunu da üzerine basarak söylüyorum bu konu ile ilgili yasal yollara baş vurulursa ki ben bunu ciddi düşünüyorum yüklü miktarlarda tazminat alınabilir.müşteri hizemetlerini arıyorum durumu anlatıyorum müşteri temsicisinin verdiği yanıt acaba kendini tatmin ettimi.nerde insanlarin güvenliği isteyen herkes istediği numaranın sahibini öğrenebilir buda çok büyük bir güvenlik acığı burdan yetkililere sesleniyorum.bu olaya el atsınlar ve cözsünler.
Ocak 27, 2007 7:34 pm
neden b u hakkı verdınız madem öyle?bu anlaşma aycell zamanından gelıyorsa o zaman anlaşmanın tek taraflı değiştirilemeyecegı hususu ne olacak?ben ailemden uzakta yaşıyorum ve ailemle ancak böyle iletişim kuruyorum.siz masum musunuz peki?sadece kendı gsm le görüşüp msj bile gondermeyen insanların yüklü faturalarına ne demelı?peki müşteri hizmetlerini aradığımzda neden böyle bir uygulama yapıyorsunuz diye sorduğumuzda o soğuk tavırlı çalışanlara ne demeli?neyse alacağanızı aldınız sanırım emniyet ve mill eğitim personelınden.bakalım diğerlerıne yapacak mısınz?
Ocak 28, 2007 10:32 am
sizleri kutluyorum benim eşimde öğr. ve hattımız avea akşam evde sohbet bitti boşanma aşamasına geldik sürekli arkadaşlarıyla lak lak gündüz yetmedi akşam tlf. devam hatta tamamen kaldırın . tebrikler avea
Ocak 28, 2007 1:27 pm
diğer kurum çalışanları için olursa ve bilmeden konuşulursa fatura bedelini kim tazmin edecek varsa var yoksa yok desinler millet ona göre kendini ayarlasın
Ocak 29, 2007 9:22 am
avea ya kayıt yaptırdığım telefonlarımdan bir tenesini hediyemizdir firmamız tarafından ücreti ödenecek deyipte beni kandırdınız,sayenizde telefonum klonlanmış illa çevremizdekileri gaza getirip hatları iptalmi ettirelim,al 5 ytl.ni beni zarara sokma.
Ocak 29, 2007 4:24 pm
ulan milleti kandırmayın sizin yüzünüzden telefonla konusamıyom
Ocak 30, 2007 8:58 am
bakın arkadaşlar diger oparatörlerde böyle bir saçmalık yok en azından dedikleri tarihlerde ve tarifelerde devam ediyorlar bende aldım bu aveadan ve inadına çatır çatır kullanıyorum onların istedigi kadar degil keyfime göre ve en yakın zamanda bu faturaları alıp tazminat davası açmayı düşünüyorum bukadar yorum yapacagımıza gelin birilerine sesimizi duyuralım bakalım ne olacak görsünler bu ülkede sustukça kişilik hakları gasp ediliyor saçmalık bunların yaptıgı bu ülkeyi kalkındaracak olan bizlere böyle bir kullanım rahatlıgı veriliyorsa bırakında rahatla kullanalım gelin birlik olalım bakalım neler olacak sevgiyle ve kapsama alanı içinde kalın SUSMAYINNNNNNNNNN
Ocak 30, 2007 11:00 am
ben avea kullanıcısıyım ve aveanın yaptıgı bu uygulamayı hiç etik bulmuyorum madem bu sistemi yürütemetecektiniz niçin on yıllık sözleşme yaptınız kimse sizden böle bişey istemedi kendiniz yaptınız şimdi kendiniz kaldırıyosunuz ama bu hattı kullanan insanlar cahil degil bu yüzden aveanın başı çok agrıyacak
Ocak 30, 2007 9:50 pm
bugune kadar hıcbır operatorun yapmadıgı en buyuk sacmalık aveadan geldı…hangı kampanya bu sekılde degıstırılmıs bu gune kadar…….sahsen hattımı degıstırdıgıme pısman oldum ve gerekırse ıptal ettırıcem…boyle DUZAMBAZLIK olmaz…bu dolandırıcılık degıl de ne soruyorum?
Şubat 1, 2007 9:50 am
ben polis memuru eşiyim aveanın getirmiş olduğu bu uygulamayı şiddetle kınıyorum sözleşmelerdeki verdiğiniz sözü tutmadınız ve bu yüzden birçok üyenizi kaybediyorsunuz bide utanmadan dalga geçgr gibi abone susmayınca avea susturdu diyorsunuz bu ne yüzsüzlük haklarımız ihlal oluyor hatlarımızı iptal ettiriyoruz
Şubat 2, 2007 5:44 pm
bnde avea öğretmen hat kullanıyorum. başta 10 yıl sınırsız konuşma dıye ınsanları kandırdılar sımdıde sınırlama getırıolar. bn ayda tek bı hat ıcın 60-70 ytl fatura öduyorum bıze başta bu hak verıldıyse tabııkıde kullanıcaz.aveanın yaptığı sacmalık ve cok buyuk bı haksızlık eer bu sınırlama kalkmazsa hatlarımı ıptal ettırcem.
Şubat 3, 2007 10:58 am
merhaba :
BENCEDE AVEA ÇOK SAÇMA BİR DEEĞİŞİKLİK YAPTI MÜŞTERİ KAYBETMEKTEN BAŞKA BİŞEYE YOL AÇMADI.AYRICA MÜŞTERİ HİZMETTLERİNDEKİ ÇALIŞANLAR ÇOK YETERSİZ VE BİLGİSİZCE KONUŞUYORLAR ANLAMA ZORLUĞU YAŞIYORLAR BÖYLE YÜRÜTEMEZLER DAHA DİKKATLİ VE İŞLERİNE ÖZENLİ OLMALARI GEREKİR….
Şubat 4, 2007 10:09 am
avea nın bu uygulamasını kınıyorum.nerede kaldı iş ahlakı
Şubat 4, 2007 10:18 am
ben ögretmenim ve eşim ile farklı şehirlerde oturuyoruz.avea insanlara bir duyuru yaptı ve sınırsız görüşme taahhüt etti.evet fazla konuşmuş olabiliriz ama bu hakkı siz verdiniz…
Şubat 4, 2007 2:10 pm
BİRAYDA 650 YTL FATURA GELİRMİ 5 GÜNLÜK GÜNCELLENMİŞ FATURAM 260 YTL İNSANLARI KANDIRIYOSUNUZ YAZIKLAR OLSUN AVEAYA
Şubat 4, 2007 5:11 pm
TERBİYESİZLER CVP VERMEYE GEREK YOK.HATTIMI İPTAL EDİYORUM.O KADAR!
Şubat 4, 2007 5:18 pm
insanlarla resmen oynuyorsunuz.Bu kadar millet çocuk sanki sınırsız deniyor.Sonra da aaaa kandırdıkkk canımız istemiyo sınırlama getiriyoruz.Peki bu faturalar ne olacak.İnsanları sömürmeye mi başladı AVEA.Mahkemeye vericez bir çok arkaaşımla.Hepsi benimle hem fikir.Sana kolay gelsin avea.Artık bu millet sana kanar mı bilmiyorum. bye
Şubat 5, 2007 12:42 am
iyi olmus kardeşim ne o öyle düsüremiyorduk sürekli sebeke mesgul diyo. olmaz ki acil bişiy olsa ortada kalacagız. kısıtlama iyi olmus, herkese hayırlı ugurlu olsun…
Şubat 5, 2007 10:54 am
tesadüfen yeni öğrendim bu uygulamayı . üstelik msj falan da gelmedi. üstelik bu ay faturam 126 ytl geldi. bizi kandırdınız desek daha doğru olur. ancak biz kaybetmeyiz siz kaybedersiniz.
Şubat 5, 2007 8:23 pm
avea madem ki iyi niyeti suistimal edip çok konuşanlara ekstradan ücret çıkarıyor.o zaman kısa konuşupta sabit ücretini bile çıkarmayanlarada geri para ödemeyi düşünür mü acaba.eğer bunu yaparsa o zaman gerçketende haklıdır.
Şubat 6, 2007 1:30 pm
madem insanların kullanım sürelerine karışacaktınız neden en başında adam gibi günlük şukadar ayda bukadar saat kullanmak amaçlı bi kampanya yapmadınız!insanları kandırıp sınırsız kullanma gibi bir hak verdikten sonra sen çok konuşuyosun gereksiz kullanıyosun deme hakkını hangi cüretle kendinizde bulabiliyosunuz anlamıyorum!ayrıca ben bu hattı haftada bir annemle babamla 5-10 dk konuşmanın haricinde kullanmıyorum madem hakka adalete bukadar bağlıydınız heray 3 kişi toplamda ayda 100 dk bile konuşmadan ödediğimiz 45 milyonların fazla fazla alınışından neden rahatsız olmuyorsunuz!zaten 20 mesaj attım diye gelen 80ytl lik faturalardan sonra yalvarsanız da kullanmam artık geçen ay da 128 ytl geldi gören de işimi gücümü bırakıp sadece telefonumla konuştuğumu zanneder!neyse sonuç olarak bu hatayı düzeltin yada bizi kaybedersinizz işte okadar!!
Şubat 6, 2007 4:58 pm
sızden hıc memnun kalmagmı iletmek istedım 4gunde 200kontr aldım hıc konusamadan hemen bıttı.nedenı üye olmam melodıye.kendımı enayı gıbı hıssettm.arkadaslar yardımcı bıle olmadılar….abone ıptal yazıp 2979gonder dedı.neyse artık onemı yok telsım tukcel ee gecmeye karar verdm en azından boyle bı durumla karsılasmm sıze hayatızda basarılar….bı abone kaybettnz…….
Şubat 7, 2007 1:28 am
Bence de çok iyi olmuş. Bazı telefonla konuşma adabını bilmeyen insanlar bunu hata olarak görse de Avea haklı bir uygulamaya girmiş. Avea müşterilerine birçok kolaylık sağladı. Teşekkürler Avea…
Şubat 7, 2007 12:06 pm
Arkadaşlar biz öğretmen ve emniyet mensupları Avea denen …… tarafından hem karalandık hem kazıklandık.Ama dikkat edin bu kurumsal aboneliği kullanan diğer kamu görevlilerinin adı geçmiyor ve bize mahsus bir uygulama olarak karşımıza çıkıyor.Dikkatinizi çekerim.Saygılar
Şubat 7, 2007 2:03 pm
avea senin ömrün fazla yok
Şubat 7, 2007 8:02 pm
avea yetkilileri bu işe bi kılıf uydurmuş ve yaptıkları sözleşmeleri fesetmişler bu işe başlarken bir sözleşme yapıldı ve fesedildi bu durumda mağdur olar kurum yetkilileri dava açması gerekir,ayrıca suistimal yapan aboneler tespit edilip onlara kısıtlama getirilsin diğer abonelerin ne günahı var ben her ay 150-200 ytl fatura öderken iyi hoşunuza gidiyor değilmi lütfen bi düzenleme getirilip genelleme yapılmasın.
Şubat 8, 2007 7:08 am
avea bi yandan iyi biyanda kötü bazı yerlerde cekmıyo ama birisi arıyınca kontur kazanıyo bence iyi aveada kullanabiliriz
Şubat 8, 2007 6:53 pm
merhaba avea kullanıcı arkadaşlarım hep bir agızdan boykot edersek bu ses getirecegine inanıyorum bende emniyet hattı kullanmaya başlıyacaktım telsim hattımı iptal ettirip. ama bu olayı duyunca vaz geçtim bu böyle giderse aveanın abone sayısında büyük bir düşüş yaşanacaktır. Bu olay hiç yakışmıyacak bir olaydır önceden tedbirini alsaydın kardeşim hep beraber BOYKOTTTTTTTTTTTTTTTT
Şubat 9, 2007 1:48 pm
nekadar çok abarttınız ya türk milleti olarak bişeyin cırkını çıkarmayı çok iyi başarıyoruz tadında bırakmayı öğrenmeyi öğretti avea bence çok iyi oldu 17saat neyinize yetmiyor.benim 2tane avea hattım var sabit telefonlarıda aveadan arıyorum 25ytlyi geçmiyor.ÇOK İYİ OLDU!
Şubat 9, 2007 9:13 pm
arkadaşlar bravo yane nerde beleş sonuna kadar kemir demi…ben kontörlü hat kullanıyorum aveanın ilk aria abonelerindenim çatır çatır parasını verir konuşurum sizin gibi beleşin suyunu çıkaranlar yüzünden şebekeler kitleniyor yahu aynı ev arkadaşım da var sizin gibi elinde tel dolanıp duruyor ben daha fazla para ödüyorum ama sınırsız konuşamadım hiç öğretmen olabilirsiniz polis ya da doktor her neyse ama siz de bize saygılı olun biraz bence doğru bir karar sonuna dek destekliyorum
Şubat 10, 2007 8:14 pm
çok berbat
Şubat 10, 2007 8:16 pm
çok berbat bi uygulama
Şubat 10, 2007 9:41 pm
avea’nın yaptığı doğru degil ama eğri oturup doğru konuşmak lazımki ne yazıkki bizlerde cıvığını çıkartıyoruz allah aşkına bu konuşmalalrla diğerlerinde olsaydık en az 3 kat fatura öderdik netice şudurki bizler hayatı profösyenel yaşayamıyoruz 10-15 saat telefonla konuşmak normal bir insanın işi değil ben nişanlıyım eşim polis çalışmaktan kouşmaya vakit bulamıyoruz….
Şubat 11, 2007 11:11 am
Eger bir kişiye aylık “sınırsız konuşma hakkı” veriyor isen, o kişinin bütün gün (24 saat boyunca, ayda 720 saat) kesintisiz konuşma ihtimalini en baştan kabullenmişsin demektir! Biz burada oyun mu oynuyoruz “bi deniyelim bakalım, kar edersek devam ederiz, baktık zarar ediyoruz iptal eder veya sınır koyarız” gibi düşünceler, Gerçekten Ayıp… Hmm, şebeke kilitleniyor falan diyenler için de: o ne bizim ne de sizin sorununuz (Avea’nın sorunu). Kapasiteleri yetmiyor ise hiç girmesinler veya gerekli yapılarını güçlendirsinler de girsinler işe!…
Şubat 11, 2007 3:33 pm
bu ne bız memur kışıyız kardeşim daha uygun konuşu yoduk sizin yaptığınıza bakın mademmm cıkardınız devam ettırım ettıremııyosanız neden çıkardınız sizinde bu işleriniz acayip yani ay da bir 15 ya da 16 YTL yapın şu faturayı sonrada devam edelim üçretsiz tarifeye .İYİ YAPMADINIZ ARKADAŞLAR TELSİMDEN AVEA YA GECTİ AMA SİZİN BU YAPMANIZ AVEA DAN SOĞUTUYO BENCE TERS DEVAM ETTIRIN YASAKLAMAYI KALDIRIN
BENCE
Şubat 11, 2007 3:35 pm
YAZIK YAPAMIYOSANNNNNNNNNNNNNN
NEDEN BÖYLE BİR KANPANYA YAPIYOSUNNNNNNNNN ABİCİİMMMM YAZIK YANI
Şubat 12, 2007 8:57 pm
bende avea mağduruyum ve verilen hakları kısıtlanan ilk bizim teşkilat oldu ben 2 yıldır 570 dk konuşuyorum ve sınırsız iletişim ücreti ödüyorum benim mağduriyetimi kim giderecek.örneğin geçen ay 22 ytl lik konuşmaya 50 ytl fatura ödedim diğer şebekelerde bu durum böyle değil hem pahalı konuş hemde konuşmana engel gelsin
BU İŞ BÖYLE YÜRÜMEZ
Şubat 13, 2007 12:03 pm
Siteye yorum yazan her vatandaş gibi bende AVEA mağduruyum. Teknoloji geliştikçe insanları soyma teknikleri de aynı oranda gelişti. TürkiyeDe AYSEL ve ARİYA’nın birleşmesinden sonra ilk sözleşme sanırım bizim kurumumuzla yapıldı. Sabit ücretin akabınde Mmeslekdaşlar süresiz konuşma bedeva olacak diye. Bizlerde S…….gibi atladık ve diğer operatorlera ait kartlarımızı iptal ederek AVEA ya geçtik. Meğer bizleri çantada keklik gören bu GSM operatörü da bizleri sövüşlemenin yollarını kafasında çoktan tasarlayarak böyle bir işe girişmiş. Yoksa bizim karakaşımıza veya karagözümüze aşık olduğundan değil, aksine bizim cüzdanimiza aşık olduğundan böyle bir yol izlemiş. Herkese üç hat alma imkanı verildiğinden ben kendi adıma S……gibi iki hat alarak birini eve biraktım. İlk zamanlar gayet normal giden faturalar son altı aydır adeta bir yanardağ patlaması gibi patladı. Bizim eve birakmış olduğumuz AVEA ya ait telefon coştukça coştu. Ardından yetiş yetişe bilirsen. Nedenmi coştu…..! RINGA - VİBRAMOBİL - MELODİ gibi neiduğu belli olmayan tamamen insanlara tuzak olarak yapılan yaptıkları işlemin dahi ne olduğunu bilmediğim şeylerden dolayı coştu. İkikez sözüm ona bizleri bu hatta abone yapmak için adeta kapımızda çul atıp yatan abone servislerine müracaatta bulundum ve bu neiduğu belirsiz şeylerin iptal edilmesini talep ettim. Bu işlemi kendilerinin yapamayacağını ancak verecekleri telefondan bu işlemin yapılması gerektiği bildirildi ve verilen telefonu aradım ve bu neiduğu belirsiz şeylerin kapanmasını istedim. Bu arada da telefonu hiç kullanmadım ve kullandırmadım. Ancak enson tarafıma gönderile faturada hiç konuşmadığım ve kullandırmadığım telefonuma 20YTL küsür fatura geldi. Derhal sadece hat ve kart satan ve fatura ucreti alan abone merkezine müracaat ettim. Ya bu sorunumu hallendin yada hattimi iptal edin dedim. Bu işlemleri ancak merkeze telefon açmam neticesinde olabileceğini söylediler. Bana bir kaçtane telefon numarası verdiler. Tekrar aradım ve sözde neiduğu belirsiz hatları kapattırdık. Bir sonraki faturada ayni hatlarım açık olduğunu görürsem artık ne yapacağımı şimdiden tasavvur edemiyorum. Umarınki kurtulmuş olurum. Sayın AVEA sizi tüm İnternete reklam edeceğim. Bu yazıyı dahada fazlasını yayınlatacağım haberiniz olsun. Çünkü konuştuğum birçok arkadaşım sizlerden şikayetçi. Sizleri sonkez uyarıyorum. haberiniz olsun
Selamlar
Şubat 13, 2007 12:06 pm
Telefonlarımı yazarsan uygunsuz kişilerin eline geçmesinden korkuyorum. Yazışma adresim. ikizdereli6672@mynet.com
Şubat 13, 2007 6:02 pm
ben bir öğretmenim ve öğretmen hattı kullanıyorum.bazı arkadaşlar gerçekten iyi niyeti süistimal ettiler ceremesini de tüm milli eğitim ve polis mensupları çektik.aylık 17 saat kötü demiyorum.benim kızdığım nokta avea dan sınırlamaya dair bir mesaj gelmeden kafalarına göre iş yapmaları.ayrıca sınırlama gelmeden önce benim faturam 30 un altına düşmüyordu.sınırlama geldi ben konuşmaları kısıtladım şimdi 25 in üstünde gelmiyor acaba avea daha önceden demi böyle yapıyordu diye düşünmekten kendimi alamıyorum….
Şubat 14, 2007 2:19 pm
ya ben tam bır saat sevgılımı aramaya calısıyorum bıktım ya
duzeltın su avea yı bıktıııııııııım
Şubat 15, 2007 9:15 am
sayın avea magduru meslektaşlarım ve abone kazanmayamı veya kaybetmeyemi çalıştıklarını anlayamadığım avea yöneticileri; Bende yaklaşık 4 sene kadar önce EGM anlaşmasına dayanarak aycell’den ilk hattımı aldım bunun sebebi meslektaşlarım ile görev esnasında daha rahat iletişim kurmaktı daha sonra bunu eşime ve çocuğuma aldığım hatlar izledi bizlere belirli bir ücret karşılığında süresiz kouşma vaad ediliyordu ve bu bir iletişim şirketinin rekabet için uyguladığı şirket politikası ve abone kazanmak için yapılan reklamın tüketici (abone) ile buluşmasıydı benzer uygulamalar başka ülkelerdede görülmektedir, her nedense aycell’in aria ile birleşmesinden sonra abone meslektaşlarım avea tarafından medyada günah keçisi ilan edilmiş EGM aboneleri sanki aveanın hatlarına zorla el koyup zoraki kullanıyorlarmış gibi yakınmalı haberler çıkarılmaya başlanmıştır halbuki abone sadece şirketin kendisine 10 yıl boyunca uygulamayı taahhüt ettiği hakkını kullanmaktadır.Şimdi sürekli olarak basında çıkan tv de söylenen ve bir avea müşteri temsilcisinin internette yazdığı mazeretleri inceleyelim; 1-Polisler telefonu telsiz olarak kullanıyor 2-Bebek telefonu olarak kullanılıyor? şimdi cevap arayalım benim fikrim; 1-hatları satarken meslektaşlarınızla ve 2 yakınınızla doya doya konuşun diye reklam yaparlarken bizim bu hatları satın aldıktan sonra evimizde büfeye koyup seyredeceğimizi ve sabit ücreti her ay kuzu kuzu ödeyeceğimizimi düşünüyorlardı veya polisin telsiz yerine kullanıyor diye yakındıkları telefonların anlaşmasını EGM ile yaptıklarını bilmiyorlarmıydı, 2-Bebek telefonu; arkadaşlar bence bebek telefonu kullanılacak bir çocuğun 0-1 veya 2 yaş arasında olduğunu kabul edelim acaba kaç meslektaşımızın bu yaş gurubunda çocuğu var diyelimki şuan sayı veremiyoruz, bu çocuk gece uyurken babası görevde olsa dahi annesi yanındadır diyelimki çocuk gündüz uyuyor annesi mutfakta iş yapıyor ve telefonu bebek telsizi olarak kullanıyor soru bu yaşta çocuk en fazla kaç saat uyur? ve bir anne bu durumdaki çocuğunu en fazla ne kadar zaman yanlız bırakabilir? ve bu şekilde kaç abone olabilir bu aboneye tanınmış bir haktır mazeret olamaz abone bunu dilediği gibi kullanır kullanma şeklini bahane etmek ve aboneyi rencide etmek ayıptır ticaret ahlakına sığmaz peki sayın avea yönecicileri çocuk sesi telsiz sesi ayıpta telefonda şarkı dinlemek normalmi sevdiklerine şarkı göndermek normalmi iyimi iyi tabii fatura gelince görürsün o hoşunuza gider tabii ayrıca bizlerin telefonlarmızı dinlediğiniz bariz şekilde açık bu dinlemeler neye istinaden yapıldı telefonların dinlenmesiyle ilgili kanunda dinlemeyi yapacak birimler dinleme süreleri dinleme nedenleri belirtilmiş olup, ilgili birimlerim savcılığa müracaatı ile alınan mahkeme kararları neticesinde ilgili kurumlar tarafından dinlenir ilgili kuruca denetlenir neticesi adli makamlara bilgi verilir, oysa görülüyorki tüm yetkili merciler avea olmuş, tek taraflı bu kararların hepsini alıp uygulamış, yargılamış EGM abonelerini suçlu bularak cezalarını kesmiştir. bu hatlar ilk satılırken 10 yıl sözleşme yaptım aboe olun diye personeline teşvik amaçlı tamim üstüne tamim gönderen genel müdürlüğümüz yetkilileri personellerinin gasp edilen haklarına neden seyirci kaldılar ben bedava konuşmak peşinde değilim telefon kayıtlarım incelendiğinde 3 hattımın toplam aylık süresinin 1 veya en çok 2 saat kadar olduğu tespit edilebilir burada önemli olan şudur;Milletimizin huzur ve güvenliğini sağlayan, hakları yenmiş, mağdur olmuş vatandaşlarımızın Adaleti aradıkları ilk basamak olan Emniyet Teşkilatımızın Personeli haksız olarak taciz edilmiş basın ve medyada avea tarafından küçük düşürücü ve rencide edici şekilde haber yapılmış tek taraflı olarak sözleşmeye aykırı karar uygulama başlatılmıştır. Bizim suçumuz vaad edilen şekilde telefonu kullanmak ve aveaya abone olmak. ben hattımın birini kapattım sıra şimdi diğerlerinde sırayla onlarıda kapatıcam.
Şubat 15, 2007 3:51 pm
avea polis öğretmen olmasa seni kim alıp başına bela edecek hiç bir yerde doğru düzgün çekmiyor
Şubat 16, 2007 1:34 am
bizlerle yapılan bır anlaşma vardı bu dev gibi şirkete hiç yakışmadı bizleride cezalandırmaya hakkınız yok sırsı gelince tüm hatlarımı iptal edecem
Şubat 16, 2007 3:27 pm
bizde de tcdd hattı var sınırlama yok mis gibi konusuyoz
Şubat 16, 2007 10:24 pm
aveanın bu haksız almış oldugu karardan dolayı söyleyecek tek kelime sahtekarlıktır.bu uygulamaya müsade eden sözleşmeye bizim adımıza imza atanların biz emniyet mensuplarının gercek ve samimi temsilcileri olmadıgını görmüş olduk tebrik ediyorum imza meraklısı temsilcileri ben sahsıma aid avea numaralarımı iptal ettim.arkadaşlarımada iptal etmesi için izahatta bulunmaya çalışıyorum sonuna kadarda bu izahata devam edicem.bu hattları verirken sınırsız konuşma hakkını sizler bize verdiniz nasıl kullandımız sizi ilgilendirmez ama şunuda bilin emniyet mensubu arkadaşlarımın telefon kültürü siz avea personelinden ve bu kararı alanlardan çok çok daha fazla sizler verdiğiniz vadini yerine getiremiyen bir şirket olarak bundan sonra abonelerinize nasıl vaadde bulunacaksınız merak bile etme geregi duymuyorum netice aynen vaadlerinizden cıkarlarınıza dokunmadan bile vaz gececeginiz ortada birde bu durumda emniyet teşkilatını rencide etme peşinde olmanız sizi bizlere tanıtmaya yeterli hattı ver sınırsız kullanma şartıyla sonrada çok konuşuluyor bu hak verilmişse ve sabit ödememi yapıyorsam sanene kardeşim sanane sen vadini yerine getirmeyen avea kendine gel kaldıramayacagın sözleşme yapma bunu hesap edecek şirketinizde düşünecek personel olmadıgıda belli oluyor avea. sayın meslektaşlarıma gerekeni söylemeye gerek duymuyorum meslektaşlarıma saygılar.
Şubat 17, 2007 9:46 am
yazıklar olsun sana AVEA
Şubat 18, 2007 12:23 am
herkese merhaba
ben avea abone merk.satış danışmanıyım acıkca söylemek gerekirse bizde ne yapacagımızı şaşırdık hem memnuniyet ham kısıtlama konusunda şikayetler var okul müdürleri öğretmenlerin telefon trafiğinden şikayetçi ve kısıtlamadan memnun polis memuru 24 saat nöbet tutuyorsa bunun 20 saatini konuşarak geciriyo buda milli servet kaybı ve sizlerin konuşma kalitesi düşüyor. ve sonrada şikayet ediyorsunuz TURKCELLi örnek veriyorsunuz tamam o zaman turkccell böyle bir kampanya yapsın.size bu imkanı avea veriyor daha ucuz konuşabileceginiz başka bir hat yok sizde bunu kabullenin artık kötülemiyi bırakın memnun kalmadıgınız hattı kullanmayın.
Şubat 19, 2007 9:24 am
Anladığım kadarı ile AVEA bu uygulamayı aşırı kullandığı nı kabul ettiği personel hatlarına uyguluyor.
Ve yazıların birinde bir isimsiz AVEA çalışanı telsiz yerine telefonun kullanıldığından ve bunun olmaması gerektiğinden bahsediyor. Ben o personeli yanlış buluyorum. Avea yetkilileride o elemanı gibi görüyorsa onlarıda kınıyorum.
Kendi kurumumunda telsiz sistemi var. El telsizleri bulunmakta. Ama kusura bakmayın Avea hatları almamızda amacımız zaten mandal basarak telsiz kullanmaktansa, belli bir külfet karşılığı daha rahat iletişim sağlamak.
Sanırım AVEA nın bu kullanımlar işine gelmiyor. Veya sisteminin yetmediği bir işin altına girdi.
Bir örnek vermek isterim : Beşyıldızlı bir otele herşey dahil tatile gidersiniz. Ama otel artı kazanç için herşey dahile girmeyen hizmetlerinden kaznmaya çalışır veya bidaha herşey dahil hizmetten vazgeçer. Ben bunu ona benzetiyorum.
Bence kullanıcıları olan biz müşterileri yargılayacağına ve kısıtlama getireceğine yatırımlarını artırsın.
Eğer kendime değil diğer kullanıcı arkadaşlarıma kısıtlama gelirse mutlaka bizde birleşip ortak bir tepki ortaya koyarız.
Ben kendi şahsıma hattı aşırı şekilde kullanmak zorunda kalıyorum. Çünkü işim bunu gerektiriyor. Bu arada diğer abone ve hatlar ilede görüşüyorum. Ve onun ücretlerinide efendice ödüyorum.
Şimdi sorarım ben hattı işim gereği çok kullanıyorum ve bu amaçla aldım.
Sınırlamayı ve AVEA nın bu tip uygulamasının şu an beni kapsamadığı halde kınıyorum.
Şubat 20, 2007 12:40 pm
eeee
Şubat 20, 2007 12:43 pm
avea; haklı fakat sınırsız bir iletişim sunup insanlara cazip bir teklif sunarken böyle olumsuz bir durumu hesap edecek ve sözleşmesinde bunu belirtecek ve hangi abone yada aboneleri hata yapıyorsa onun cezasını verecekti.şimdi tüm abonelerin hakkını kısıtlamak son derece bence yanlış. avea prestijini böyle bir karar vererek sarsttı.
Şubat 21, 2007 11:49 am
MERHABALAR…
KENDİNİ AVEA MAĞDURU HİSSEDEN İNSANLAR..
SANIRIM ŞUNDAN HABERİNİZ YOK HATLARINIZIN HİÇ BİRİNE SINIRLAMA GELMEDİ. ÖNCE KONUYU TAM ANLAYALIM LÜTFEN ŞU ANDA HATLARINIZ İNCELEME AŞAMASINDA.YURT İÇİ KULLANIMI AŞAN HATLARA GELECEK SINIRLAMA ARAYIN 500Ü ONLARDAN DETAYLI BİLGİYİ ALIN.HEM OLDUDA SINIRLAMA GELDİ BU SİZİN İYİLİĞİNİZEDİR.NASIL BİR ÖĞRETMEN GÜNDE 15 SAAT TELEFON KONUŞMASI YAPABİLİR HANGİ MANTIK BUNU KABUL EDER TAMAM GÜNDÜZ EĞİTİM VERİYO GECE HİÇ KAPATMADAN TLFNLA KONUŞUYO VE ERTESİ GÜN BU KİŞİDEN NASIL SAĞLIKLI Bİ EĞİTİM BEKLERSİNİZ.BUNU DA GEÇELİM AZ ÖNCE OKUDUĞUM YORUMLARDA İNSANLAR SEVDİKLERİNE ULAŞAMIYORLARMIŞ ŞEBEKE PROBLEMİ VARMIŞ NEDEN PEKİ İŞTE GEREKSİZ YERE ŞEBEKENİZ MEŞGUL EDİLİYOR..PEKİ AVEA BUNUN İÇİN NE YAPSIN BENDE AVEA MEB HATTI KULLANIYORUM TEŞEKKÜR EDERİM AVEAYA
AVAE ŞİMDİ KONUŞMA ZAMANI….
Şubat 21, 2007 12:02 pm
slm.az önce aylin hanımın yorumunu okudum ona katılıyorum çok güzel açıklamalar yapmış.bizi bilgilendirmiş teşekkürler aylin hanım.
Şubat 21, 2007 2:36 pm
bu uygulamya yakında gecilecek henuz baslamadı ama artık telefonlarınızın mesaj bolumune DAKIKA yazıp 6000 e gonderın o ay grup ici ne kadar konustugunuzu ogrenın
Şubat 21, 2007 6:51 pm
evet bende avea hattı kullanıyorum ve aylin arkadaşıma katılıyorum. avea bence iyi bir hat ve gereğini yapıyo, bu güne dek yaptığı şeylerden faydalanıp sonrada karalamak olmaz.AVEA ŞİMDİ KONUŞMA ZAMANI…
Şubat 22, 2007 5:11 am
wallaha bu avea nın ogrencıler ıcın saglamıs oldugu olcklar cok ii fkat bu avea nın tek sorunu hemen her yerde cekmemesı ve sureklı aramanın gec yapması en kısa zamanda duzeltın bu sebeke problemını
Şubat 22, 2007 11:19 am
avea kendi kuyusunu kendi eliyle kazıyor bence üç kağıdın adam kandırmanın bu kadarına da pes doğrusu. bu da yetmiyormuş gibi son bir iki aydır konuşmalarımız sürekli kesiliyor verimi çok düşük bu gidişle pek çok abonelerini kaybedeceklerinden eminim. tamam uzun süre konuştuğumuz doğru ama kimse çok da ucuza konuştuğumuzu söyleyemez. çünkü diğer operatörlerle hiç de ucuza konuşulmuyor.
Şubat 23, 2007 3:31 pm
Avea konudan tamamen haberi olmayan insanları yanlış yalan bilgilerle yönlendiriyor.%5 lik bir abone grubunun fazla konuşmasından dolayı tüm avea abonelerinin mağdur olduğunu beyan ediyorlar ama defalarca kez kendilerine aynı isim altında üçden fazla hatta 8-10 hatta kadar numara açtıklarını ve bu durumda diğer abonelerin mağdur olmasına sebebiyet verdikleri şeklinde abone merkezinin ismini vermek suretiyle müracaat vermeme rağmen hiçbir sonuç alamadım.Kendilerine bu fazla açılan hatların bahsettikleri %5 lik abone sayısından fazla olacağını belirtmeme rağmen konuya duyarsız kalıp genelin görüşme süresine sınırlama getirmeyi kendilerine göre daha doğru buldular.çünkü;o fazlalık abone sayısı para demek oluyor birde üstüne diğer abonelere kısıtlama gelince gerisini sizler düşünün.Son olarak bir kurumsal hat abonesi olarak kurum içi arama yaptığımda meşgul veren şebeke ne garipki aynı hattımdan diğer operatörleri aradığımda hemen düşüyor akla para yazan aramada neden şebeke meşgul olmuyor sorusu geliyor.
Şubat 23, 2007 3:37 pm
Konuya ekleme yapmak gerekirse kurumsal hat abonesi olmayan insanların akıllarında soru işareti bırakılıp tepki doğmasına neden de oluyorlar.Çünkü;kurumsal hat abonelerine bedava cep telefonu verildiği şeklinde haberler sık sık gündeme geliyor ama bir kurumsal abone olarak benim hat açmam karşılığında verilen bir gsm cihazım varsa ve bunu belgeleyebilirlerse basın yoluyla aveadan özür dilemeyi taahhüt ediyorum aksi takdirde sizlerin takdirine bırakıyorum.Uzun vadeli bir planın ürünleri bunlar,önce kamu kurumlarını abone yapki;vatandaşda dolayısı ile o hatlara yönlensin ardından verilen paketlerde değişiklik yap nasıl olsa millet bu hatta yönelmiş kolay kolay abonelikleinin kapatmazlar.Düşünün bakalım bir nasıl uyanık bir taktik değilmi?
Şubat 23, 2007 3:47 pm
Ve çocuk sesinin dinlemek için hatlar kullanılıyormuş,ne o zaman sınırı gelince bunun önünemi geçilecek?Görelim bakalım herhangi bir kamu kurumuna bağlı olmayan bir vatandaşa gelseler ve böyle bir abonelik sunsalar kim kabül etmez?Ben eski gsm aboneliğim zamanında ödediğim faturadan daha fazlasını ödüyorum neden mi?Çünki her ne kadar kurum içi arama ücretsiz olsada kurum dışı aramalar diğer gsm abonelerinin tarifelerinde çok daha fazla.Arkadaşlar asıl amaç farklı basın yoluyla verilen ilan ve demeçlerde önce yaptıkları yanlışı kurumsal abonelerin fazla konuşmaları ,sonuç olarakta diğer abonelerin mağdur olmaları şeklinde tapki kampanyasına çevirdiler ve akabinde planlarını yerine getirdiler.Ben zaten 17 saatlik süreyi önceden de aşmadım ama olurda aşarsam ibreti aleme yargıda avea ile görüşürüz. Anlaşma 10 yıllık bir zamanı kapsıyordu galiba aveanın takvimi yılları iki iki sayıyor.
Şubat 23, 2007 4:13 pm
Son olarak toplumuzda hırsızlar var diye toplumun tamamı hırsız diyebilir miyiz?Ne zamandan beri özelden genele gidilmeye başlandı?Evet kurumsal hat abonelerine sms yoluyla bilgi gönderildi 9000 dk.sınırı geldi diye.Ama 500 arandığı zaman bunu halen kabul etmeyip inceleme safhasında deniyor.Ayrıca çocuk sesi dinleniyormuş yok bir günde 17 saat görüşme yapılıyormuş gibi mazeretler komik oluyor.Bir düşünün bakalım polis 12/24 esasına göre çalışıyor.24 saatlik zaman diliminde 12 saat görev olup 24 saat istirahat olduğuna göre 36 saatlik zamanda yaklaşık 25 saat nasıl ouyorda görüşme yapılabiliyor?Bu memur ne zaman görev yapıyor,ne zaman uyuyor?Lütfen birileri bazı ithamlarda bulunurken bunu okuyanlarda mantığa uygun olup olmadığına bakmaksızın hemen yazılanlara inanıp yorum yapmasınlar.Önce kendileri olsaydı bu zamanda o süreyi doldurup dolduramayacaklarını düşünüp ona göre karar versinler.Ve en önemlisi bahse konu olan kişinin veya kişilerin neye dayanarak çocuğunun sesini dinlediğini anlamış ve bunu basına lanse ediyorlar?Hakim kararı olmaksızın kimsenin telefonu dinlenemez ve haberleşme özgürlüğü takip edilemez.Abonelerde suç bulacaklarına halen aveanın kapsama alanında olmayan yerleşim yerlerine hizmet götürsünler ondan sonra mazeret sunarlar.Sadece kar marjını düşünüp gsm vericisi kurmayı ağırdan alıyorlar sonrada şebeke meşgül ediliyormış mazeretinin ardına sığınıyorlar.Hani ilk hat verdiklerinde TRT FM’in çektiği her yerde kapsama olacaktı?Komik ama en ücra dağ başında bile TRT FM çekerken AVEA apartman asansörlerinde bile hizmet veremiyor.Demekki çoğu asansörü rakımı dağlardan bile yüksek!Bende neden asansöre bindiğim zaman neden oksijen alamıyorum diye düşünüp duruyordum.
Şubat 23, 2007 8:03 pm
63. sıradaki Serkan arkadaşımız Avea’nın satış danışmankığını yapıyormuş,dolayısı ilede şirketini savunması normal ancak kendisine soruyorum;EGM hatlarından 3 tane olması gerekirken fazladan fazladan açtıkları hiç olmadı mı?Ve yine soruyorum;kendisi çalışma saati mesela 10 saat ise bunun 8 saatini telefonla konuşarak geçirebiliyor mu?Yani abartınında bir oranı olur,ne demek 24 saat çalışan bir polis 20 saat görüşme yapıyormuş,bu cümleyi yazarken acaba kendisi inanarak mı yazdı?Bu anlamsız konuya ne çalışma şartları müsaade eder ne de cihazın şarzı,tabii ki;o arkadaş cep telefonunda oto aküsü kullanmıyorsa!Arkadaşlar konu az veya çok konuşma değil,asıl konu ilk abonelik açarken verilen vaad ve yasal anlaşma,ardından da kamuoyunu yanlış bilgilendirme sonucu özellikle polislere tepki oluşturup sanki şebekenin yetersizliğinin sorumlusu polislermiş gibi göstererek bir taşla iki kuş vurmak.Diyelim ki;bahise konu hatlarda sınırlama getirdiler ve sonucunda yinede şebeke yetersiz geldi o zamanda tüm abonelere ne gibi bir yaptırım uygulayacaklar?Falan kampanya filan kampanya deyipte abone kazanmaya çalışacaklarına kazandıkları para ile birazda yatırım yapsalar daha iyi olmaz mı?Ben ve benim gibi düşünen arkadaşların istediğimiz tek şey;hat alırken imzaladığımız anlaşmadaki yükümlülüklerimize uymadığımız zaman Avea yasal yollara başvmayı biliyorsa,kendiside yükümlülüklerini yerine getirmediği zaman bizimde aynı haklara sahip olduğumuzu bilmesi…
Şubat 24, 2007 3:12 pm
bende başka hat kullanıyordum fakat sonra kardeşim ve ben avea ya geçtik mobile öğrenci olduk avantajları çok iyi ama faturalı hatlarda nasıldır bilemiyorum tek sorun çekmemesi avantajların yanında birde çekimini kuvvetlendirseler bırakın başka tarife çıkarmayı artık ben bi keresinde yolda kaldım kış gününde ve AVEA ÇEKMİYOR az kalsın donarak ölüyordum ve sonra sinirimden sim kartımı kırdım attım başka hatların tarifesi pahalı olsa bile iyi çekmesi önemli benim için ve hayatımdan daha önemli o yüzden daha fazla sim kart kırdırmadan şu çekimi kuvvetlendirin yaaa
Şubat 24, 2007 3:47 pm
Sen önce bir hak veriyorsun sonra olmadı deyip geri alıyorsun. Sayın avea yetkilileri bize bu hattı satarken 10 yıl anlaşma var ve bu tarife değişmeyecek diye sattı. Şimdi ne oldu? Buna resmen sahtekarlık denir. Küçük düştünüz. Ve hattımı iptal ediyorum.
Şubat 24, 2007 8:19 pm
avea bu gidişle kepen kapatır müşteri hizmetlari zayıf kontür yüklemek dert oldu
Şubat 25, 2007 12:20 am
gerçekten kandırıldık. iğrenç bir şey resmen dalga geçtiler bizimle. ama herkesi avea dan vazgeçirmeye çalışacağım.
Şubat 25, 2007 10:29 am
öğretmen hattını 3gün önce aldım böyle bi kısıtlamanın olup olmadığını hattı aldığım kırşehir bayiisine sordum ama böyle bikısıtlamanın olmadığını söylediler buna güvenerek aldım simdi böyle bisorunla karşılaşıyorum tamam ülkede hukukun olmadığı bariz de bu kadar sahtekarlık olmaz ki biz kime inanacağız ayıp bu yapılan herkes her fırsatta birbirini soymaya kalkarsa neyi başarabiliriz ki bence bu kısıtlama suistimal eden insanlara yapılmalıydı en azından günlük görüşme 5saate indirilmeliydi bu önerimi umarım okursunuz yoksa bu kadar avea abonesi başınıza bela olur
Şubat 25, 2007 10:56 am
Şubat 25, 2007 3:36 pm
öncelikle benim iki hattım var birisini anne babama verdim bu hat bir ayda 1 saat görüşme yapmaz kesinlikle bu böyle kendi kullandığım hat günlük ancak yarım saat görüşme yapar oda çalıştığım günlerde ben fazla kullanmam telefonu ama yapılan çok haksızca ve ahlaksızca ve yapılanı savunan insanlar var avea yı savunan insanlar nasıl böyle bir ahlaksızlığı savunur anlamakta güçlük çekiyorum.Bu işi suistimal eden vardır eminim bunlar ikaz edilir ve kanunlar elveriyorsa sözleşmesi iptal edilir.Ama avea ne yapıyor bütün kullananlara haksızlık yapıyo ama suç onlarda değil bizim adımıza sözleşme yapan genel müdürlük görevlileri şimdi nerdesiniz sesiniz çıksın biraz hakkımızı koruyun herzamanki gibi koyun yerine koymayın çalışanlarınızı.Birde avea yetkilileri size bir sözüm var bu abone sayısına ulaştıysanız unutmayınki bizler sayesinde ve böyle giderseniz kaybedersiniz çok büyük çoğunluğumuzu.Ayrıca 3 hat imkanı vermiştiniz ama daha fazla kullanan var ona neden ses çıkarmıyorsunuz işinize geliyo değilmi her ay parasını alıyosunuz.Haksızlığı savunmak bir gün o savunanlarada haksızlık getirir unutmayın yağcılar!!!!!!
Şubat 26, 2007 1:24 pm
e
Şubat 27, 2007 12:30 pm
bir kere avea’nın yaptığı açıklamada koskocaman bir yalan var.hiç kimse ama hiç kimse cep telefonunu bebek telefonu olarak kullanmaz.cep telefonu kullanan hatta kullanmayan herkez bu telefonların yaydığı radyasyonu,insanlar için ne kadar tehlikeli olduğunu biliyor.heleki bebkler için.ayrıca herkes uzun süre açık olan(konuşulan)telefonun pilinin yandığını ve değişmesi gerektiğini de biliyor.AVEA YALAN SÖYLEDİ.amaç şuydu.önce sınırsız diye verecek,milleti alıştıracak,sonrada sınırlama getirip,sınırsız konuşmaya alışmış olan halktan acaip bir gelir elde edecekti.ayrıca bakarmısınız,aylık 17 saati geçince dakikası 78 kuruş.yani eski parayla 780 bin lira.böyle fahiş bir tarife olabilirmi.dünyanın neresinde görülmüş,şebeke içi 800 bin lira olsun.neredeyse dakikası bir milyon yani.madem sınırlama getiriyorsun,sırırı aşana normaş şebeke içi tarife niye uygulamıyorsun?sen bir kere sınırsız demişsin,artık ayda 150 saat bile kullansa bir şey demeye hakkın yok.neyseki aveanın planları umduğu gibi gitmedi.tepki görünce sınırı kaldırmak zorunda kaldı
Şubat 27, 2007 1:52 pm
madem alamayacaktınız neden açtınız
Şubat 27, 2007 1:59 pm
hemşerim bu şekilde cazip olarak çıkarmasaydınız kim ne yapsın hattınızı bir kulaktan diğer kulağa gidene kadar bağlatı kesiliyor hat çeksin diye pencerelere çıkıyoruz düşersek kim verecek hesabını birde kısıtlama getirmişsiniz oooh ne ala denizde bir balık eksilse ne olur diye düşünenler birgün balıksız bir denizde kürük çekecektir sevgilerimle avea….
Şubat 27, 2007 2:01 pm
allah aşkına ya 17 saat neyinize yetmiyor anlamıyorum telefona bağımlımı yaşıyorsunuz…
Şubat 28, 2007 1:59 pm
ben aralık ayında 3 hattımı iptal etmek istedim.birini etmişler.ikisini etmemişler. neymiş 30 aralıkta aramışlarda bulamamışlar beni.2 ay fazladan fatura kestiler.vermedikleri hizmete para istiyorlar.karınca dualarını iyi okuyun sizin başınızada avea’dan çorap örmesinler.
Şubat 28, 2007 2:10 pm
Sevda arkadaş,konumuz 17 saatin yetip yetmemesi değil olay kandırılmak.Ben bugüne kadar o süreyi aşmak nerede doldurmadım bile.Ama tarihteki ismiyle Marshall yardımlarında olduğu gibi önce cazip şartlar sunulsun herkes alıştıktan sonra gelsin zamlar,gelsin tarifelerde değişiklik.Kendilerinin verdikleri hizmet kalitesini yükseltmek yerine kusurlarını abonelere yansıtıp eksiklikleri için zaman kazanmaya çalışıyorlar.İlk gesm operatörü olan Telsimin o yıllarda faaliyetinin durdurulmasını hatırlarsınız herhalde.Onlarda hizmet vermek için baz istasyon sayısını artırmak yerine hat satıp para kazanmayı yeğledikleri için Ulaştırma Bakanlığı eksiklerinin tamamlamaları için faaliyetlerinin durdurmuştu.Aveanında şu anda yaptığı bir yandan hat satıp kar marjını yükseltmek (ki;bu en doğal hakları),bir yandan da hizmet kalitesini yükselmeden hatalarına kılf uydurmak.Şu soruyu tekrarlıyorum:aradığım aynı şahsa ait Avea hat şabaka meşgül verirken yine aynı şahsa başka bir gsm hattı neden hemen düşüyor.İlginç olan bedava olanın düşmeyipde paralı olanın düşmesi.Bilmiyorum anlatabildim mi?
Şubat 28, 2007 11:25 pm
Biz gelişmemişliğin aç gözlülüğün suistimalin karacahilliğin en iyi örneklerini veren bir toplumuz.Balon dağıtan bir firmanın balonlarını ana babaların birbirini ezerek almalarını televizyonda izledik.Bedava olunca ruhunu bile satabilen toplulukta düzgün telefon kullanımı beklemek imkansızı beklemektir.
Şubat 28, 2007 11:30 pm
avea hattımı kapattıramıyorum yardım edin her ay fatura ödüyorum
Mart 1, 2007 1:32 am
SUİSTİMAL DİYE BİR OLAY YOK!
Bu hak AVEA tarafından insanların kullanması için verilmiş bir haktır. İstersem bebek telefonu yaparım istersem sadece sinyal dalga sesini dinlemek için saatlerce açık bırakırım SANANE! Sen sınırsız görüşme vaad etmişsin kardeşim nasıl görüşeceğimi sana mı soracağım!
TAMAMEN HAT KULLANICILARINI OLUMSUZ ETKİLEYECEK VE BİR ÇOK İNSANIN YENİ HAT ALMASINI SAĞLAYACAK APTALCA BİR KARAR ALINMIŞ!
Saygılar.
Mart 1, 2007 12:47 pm
HAKKI’NIZI ARAYIN TABİ BAYANLAR
Mart 1, 2007 12:51 pm
LAN SİZDE AZ KONUŞUN 17 SAAT NEYİNİZE YETMİYO ŞİRKETİ BATIRCANIZ BEN POSTACIYIM ZATEN CANIMIZI ÇIKARIYONUZ ALLAH SİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN
Mart 1, 2007 2:12 pm
madem beceremeyecektiniz,neden ballandıra ballandıra bu hatları bize sattınız.O zaman kurumlara bagladığınız santralleri sokturun kardeşim.Neden sizin hattınızı aramak zorundamıyız bız.BECEREMEYECEKSENİZ ELİNİZİ TAŞIN ALTINA SOKMAYIN.bızı de suclamayın
Mart 1, 2007 2:51 pm
ATTILAR İŞTE GERİ ADIM
HAKKIMIZI ARAMADIKÇA BÖYLE BİZE BİNEN ÇOK OLUR
ŞİMDİ RAHAT RAHAT GÖRÜŞÜN ARKADAŞLAR
SINIRLAMA KALKTI
Mart 1, 2007 6:53 pm
hukuk anlayışı, bir devlet başkanı “konuşan türkiye isterim ama ben konuşunca susan türkiye” derse bu kadar olabilir ancak.aveayı şiddetle protesto ediyorum kazanılmış haklara müdahele ettiğiniz için hukuka saygınız olmadığı için, verdiğniz sözde durmadığınız için kendinize ve insanlara saygınız olmadığı için.
Mart 2, 2007 9:54 am
BAŞKA SUİSTİMALCİLERİN CEZASINI NEDEN DÜRÜSTLER ÇEKSİN AYRICA HİZMET KALİTESİDE DÜŞÜK EN SIKINTILI ANIMIZDA İLETİŞİMDE ZORLUK ÇEKİYORUZ BÖYLE DEVAM EDERSE HATLAR İPTAL…
Mart 2, 2007 12:42 pm
avea hattımdan hiç memnun değilim
Mart 3, 2007 3:57 pm
evet kardeşim net bir bilgi verin şu mağdur insanlara biri kalkmadı diyor biri kaltı süreniz 1000 dakika diyor madem sınırsız ise neden faturam bukadar yüklü geliyor müşterilerinizi kaybediyorsunuz avea birazcık mert olun namert değil eğer öyle birşey varsa telefonuma neden mesaj gelmedi yaptığınız hiç ticaret ahlakına sığmıyor.kendinize geli
Mart 3, 2007 6:17 pm
bende öğretmen hattımı kapattırdım o gerzek faturalar yüzünden (hiç konuşmadan sabit ücret gelmesi gerekirken 26 ytl gelmesi) kapatmanın kolay yolu avea kontürlüye geçtim ama onda da 5ytl açma sonra 50 kontör kesinti sonra da haber vermeden tarife değişikliği ve haberin olmadan 100 kontör 20 dk bitti müşteri hizmetlerini aradım siz soyguncusunuz dedim üçkağıtçısınız dedim ama nafile aldatıldım şerefsizler Allah bildiği gibi yapsın yerli diye aldık yine aynı…… söz ver sözünde durma. üçkağıtla alavere ile para kzanmaya çalışıyolar…. aman dikkat…
tüm arkadaşları avea hatlarını kapatmaya davet ediyorum…. ben kapatıyorum…. herkese slm…
Mart 3, 2007 11:09 pm
çok kısa sürede avea dan bir açıklama ve düzeltme bekliyorum.aveanın yaptığı BEN YAPTIM OLDU.dur..hayır kardeşim sen yaptın olmaz.bu hat sınırsız bir hattır.kamuoyuna böyle reklam verdin.insanları kandırdın.yanlışını düzelt.3 hattım var.kurumsal etik değerlerine ne oldu.ben yaptim oldu demekle olmaz.bunda israr edilirse hatları iptal etmek zorunda kalacağız.doğrusuda bu.
Mart 5, 2007 11:37 am
avea öğretmen hattı aldım ılk ay vergı falan 47 mılyon fatura geldı 2. ay 6 mılyon karsılıgında 500 mesaj kampanyası cıktı kampanyaya katıldım 98 mılyon fatura geldı boyle olunca dıger ay toplam 5 -10 dk konus tum 58 mılyon fatura geldı. ayrıntı ıstedım ıtıraz ettım tamam dedıler 2,5 mılyon karsılıgında ayrıntıyı adresınıze yollayacagız dedıler faturamda 2,5 milyon ucretı ödedim 3 ay oldu hala ayrıntı gelmedı müşteri hizmetlerini aradıgımda hiç bir bilgi alamıyorum.sonunda hattımı kapattırdım bu gun tekrar fatura geldı 30 mılyon…kapatalı 1 ay oldu hemde faturamı odeyerek kapattırdım.ogrencıyım bu faturalar cok agır geldı bana hıc bır sekılde hakkımı arayamıyorum abone merkezlerıde ilgilenmiyor müşteri hizmetlerine yolluyorlar bu dolandırıcılara artık fatura ödemek istemiyorum.
Mart 5, 2007 7:06 pm
bence avea sınırlama getirmekle iyi etti ama 3 ytl konuşmaya 24 ytl alan avea yı kim sınırlayacak para o kadar kolay kazanılmıyor memura bir sillede avea vursun ya 2 çapulcu süre aştı diye hemde!
Mart 5, 2007 8:21 pm
yaw arkadaşlar telsimde zamanında 5 dk. 1 kontor dedi şimdi zaman sınırlaması yaptı bu daha mı iyi yane telsimde durmadan meşguldü ayıptır yaw verilen hakları kötüye kullanmak zihniyeti bir tek türkiyede var sanırım, mokunu çıkarmak niye, çok muhabbet tez ayrılık getirir unutmayın bunu bence avea gayet güsel çoğu yerdede çekiyor artık teşekkürler avea…
ohh beeee….
Mart 5, 2007 11:22 pm
Kardeşim meger böyle bi uygulama yapacaktınız millet abone oluncamı kaldırıldı bu sınırsız görüşme mevzusu tabi milyonları abone ettiniz daha çok para kazanmak uğruna bu yola baş vurdunuz ben hattımı iptal ettireçem bu böyle olmaz kandırmakdan başka bir şey değil yaptığınız
Mart 6, 2007 7:08 am
Ben sağlık hattı aldım. Ünüversitsdeki oğlumlan konuşmak için.Sadece oğlumlan konuştuğum halde her ay 40-35 ytl lik fatura ödüyorum.İnsaf hani ayda sadece 11 ytl ödeyecekti. Hepsi yalan. Tüketici haklarımı arayacağım. Biz sadece buraya yazmakla kalırsak bizi kandıran çok olur Yasal haklarımızı arayalım lütfen.Biz denetleyici olmadıktan sora bizi daha çok kandırırlar.
Mart 6, 2007 9:47 am
kısıtlama kaldırıldı ,iyi günlerde konuşun
Mart 6, 2007 10:04 am
zaten her yerde çekmiyordu bu hattı bırakmam için bir bahanem daha oldu
Mart 6, 2007 10:34 pm
selam arkadaşlar eğri oturup doğru konuşmak lazımsa tamam avea dan memnundum 5 yıldırda kullanıyorum anlaşmada olmamasına rağmen sınırlama getirilmesinede kızıyorum ama encok kızdığım şey,neden bukadar cok fatura geliyor kamu plus a geçtim gurup içinden başka bir yeri aramıyorum olsa olsa gurup gışı bir iki mesaj atıyorum fatura geliyor 50 ytl . bu nasıl iş anlmadım. hakkımı helal etmiyorum
iki aydır müşteri hizmetlerini arıyorum biri diyorki sınırlama yok biri diyorki sınırlama var biridiyorki bilgimiz yok,yalan da bukadar kuyruklu olur.buna bir care bulmak lazım 5 ytl lik konuşmaya 30 ytl ödemek resmen bizi salak yerine koymaktır..herkeze az faturalı günler….
Mart 7, 2007 10:20 pm
Kişilere hitaben yazı yazmak hoş değil ama İBRAM rumuzlu arkadaşa hitaben,hiç konuşma yapmasak sadece sabit ücret gelse sanki gelen faturaları dağıtmaya çıkmayacak mısınız?Ve eğer şirket batsa idi zamanında Cem Uzan batardı.Malumunuz o zamanlarda belli bir rakam karşılığı limitsiz konuşma paketi vermişti.Gerçekten de sonuçta ne derece mağdur bir duruma düştükleri ve 5 kuruşa muhtaç oldukları belli olmadı mı?
Mart 8, 2007 10:26 pm
Aveanın milli eğitime ve emniyete duyduğu saygı bu kadar.sınırlama kouyorsa bütün kurumlara konsun neden bi ordu avea ya konmuyor veya sağlık hatlarına konmuyor.ben milli eğitim hattı kullanıyorum ve yapılan uygulamadan dolayı çok mağdurum buay 351,67 ytl fatura geldi düzeltme yapılsın
Mart 9, 2007 1:33 pm
ya ben avea hat aldım ii diye ama sorunlar çıkmaya başladı bu ne ya kntr alıyorum msj çekince dolu kntrüm gidiyor her kntr yüklememde msj hakkı gelmesi gerekiyor 00.30′da yükledim kntr gelmedi msj hakkım neden gelmedi yetkililer bi ilgilenin bu konuyla ilgilenemiyorsanız yapmayın lütfen
Mart 9, 2007 5:30 pm
bende aynı kurum hattını kullanmaktayım,hiç bir zamanda belirtilen süreyi aşamadım,ama avea’nın yapmış olduğu bu uygulamayı kınıyoru,bu anlaşmayı yaparken yüzde 5 i hesaplayamayan şirketin yapacağı ancak bu kadar olur,bazı arkadaşlarımız.anlaşmaya imza atan kurum yetkilerini soruyor.onlar anlaşmaya imza koymadan önce bedava alacağı cep telefonlarının hesabı peşindeydiler,üst düzey yöneticilere verilen telefonlar bizlere neden verilmedi,bende belirtilen l000 dk süreyi aşmam mümkün değil ama tepki olarak 3 hattımıda kapatacağım sizlerede aynı tepkileri göstermenizi isterim
Mart 10, 2007 1:37 pm
Cok yerinde bir uygulama.
Özellikle de avea nın kamu personeli adı altında yaptığı bu kampanyanın, bu kampanya ya dahil kisi ve gurupların ne tür bir yapıya sahip olduğunun göstergesidir.
Kısa ca özetlersek”görmemişin bir oğlu olmuş tutmuş çükünü koparmış”
dır durum.
Bravo Avea.!!
Mart 10, 2007 2:57 pm
böyle bir kısıtlamanını tüm aboneleri kapsayacak şekilde uygulanması doğru değil. madem böyle bir sorun var konuşmasını abarttan kişilere uygulansı. diğer abonelerin sucu ne? bu şekilde büyük coğunlukta abonesini yitirecek. şahsen ben dahi aveya hattımı kapatmayı düşünüyoru.
Mart 10, 2007 2:58 pm
böyle bir kısıtlamanını tüm aboneleri kapsayacak şekilde uygulanması doğru değil. madem böyle bir sorun var konuşmasını abarttan kişilere uygulansı. diğer abonelerin sucu ne? bu şekilde büyük coğunlukta abonesini yitirecek. şahsen ben dahi aveya hattımı kapatmayı düşünüyorum.
Mart 10, 2007 3:08 pm
yapılan uygulamayı kınıyorum.madem böyle bir sıkıntı yaşanıyor bu çokkonuşan yüzde 5 lik dilime uygulansın. bende egm. tarifesini kullanıyorum.ve şuan mevcut bulunan 3 aveya hattımın iptali için dilekce verdim. ne anlamı kaldı avea kullanmanın . şuan diğer oparatörlerin tarifesi daha avantajlı. emniyet teşkilatının büyük bölümünün bu tepkiyi gösterceğine inanıyorum…
Mart 13, 2007 3:28 am
ya bu ne biçim kampanya ya YOK CANIM 250 YÜKLE 150 SMS KAZAN BEN NERDEN BULİM